Man kan då bli förbannad!

Jag vet inte hur folk kan vara så självkära! Jag kan ju ha min blogg för mitt eget nöje. behöver inte andra hit på min blogg och värdera mej! Jag klarar mig fint fast jag bara skulle skriva blogg för min egenskull som jag även gör. Jag skriver här för att ha nånting att själv läsa i framtiden.

De som skäller och tycker andra gör fel är osäkra. De kanske inte vågar stå för sina åsikter och tankar, men det igen vågar jag och min blogg mår bra fast inte konstiga personer läser denna.

Kommer skriva denna blogg ännu en månad fram över, sedan kommer det inlägg då jag har lust, eller så tar jag bort denna blogg i början av sommaren. kanske det skulle vara ett alternativ.

Kommer att göra en annan blogg, men de jag vill skall följa den kommer jag att berätta den nya blogg adressen för. och om det kommer några kommenatrer av någon jag känner tänker jag be dem komma fram till ansiktet och säga samma sak. Det är så fel att skriva det på internet, men sedan i live göra helt annorlunda. :(

Kommentarer
Postat av: Jasmine

(Svar:) Hör av dig den nya adressen, så ska jag absolut kolla in den.



Svar: Att tappa tråden kan vara frustrerande, men man får hoppas att det leder till något bra.



Kram

2011-05-09 @ 17:45:40
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0