En vecka kvar!

En vecka kvar att vänta så kommer min förlovade till mej. :) Han skall spendera en hel månad hos mej, men jag hoppas det inte har en större inverkan på mitt bloggande. Kanske det kan bli en aning mindre igen. Och så hoppas jag att det inte stör er läsare.

Vi har inte sett varandra sen julen. Så det kommer att vara skönt när han kommer hem till mej. Har saknat honom så otroligt massor. Att sakna en person så massor kan göra att man är på dålig humör eller att man är helt rastlös. Jag känner mej ibland spänd på grund av att jag saknar min älskling.

Min kärlek till honom gör inget annat än växer hela tiden. Han är bara en sådan person som man älskar från första ögonblicket till graven ungefär :) Jag kan bara säga att jag inte tidigare har varit så kär och lycklig som jag är med min älskling nu. Och så är vi ju förlovade! <3

Nu är det bara att vänta då en vecka. Han skall komma till mej nästa veckas lördag, så det skall bli riktigt mysigt att få vara med honom igen. Okej, jag har min praktik. Men det kan ju inte ha någon inverkan på det. Det kommer ju bara att vara mysigt då man får vakna upp brevid sin älskling som man på kvällen har somnat bredvid. :)

Som tur har man praktik på lördagarna. Annars skulle jag säkert gå helt tokig här hemma. Är alltid lika orolig när han skall köra denna långa väg som vi har emellan oss, men vi kan inget till saken ännu. Hoppeligen kan vi inverka på saken i sommar. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kärlek är fint.



Svar: Jo, jag längtar efter en varmare sol - absolut.



Kram

2011-02-13 @ 00:59:01
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0