Har inte haft tid!

Morsdagen gick fort. Hann inte blogga nått och nu när jag bloggar är jag upp i Österbotten. :) Har varit på inträdes förhör och det tog nästan hela dagen. :) Gick helt okej.

Morsdagen i sin helhet gick hos farmor. Förde en blomma till farmor varefter vi fick dricka kaffe. gav till och med mitt inbjudnings kort till gudmor och gudfar, men också till farmor. Så de skall veta när jag har kaffet hemma. Som kommer att vara den 2.6.2011.

Skulle skriva en uppsats med 150 ord och göra ett matematik test. Efter det var det en intervju med två lärare. :) Jag svarade på frågorna som de ställde till mej och sedan skulle jag kort beskriva mej själv och hur jag skulle passa inom vårbranschen. :)

Dagen har gått fort och jag har fått 2 nya kompisar. :) Båda hemma här från Österbotten, så jag har vänner i klassen ifall vi kommer in till samma skola och om vi inte gör det kommer vi annars att ha kontakt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0