Dålig uppdate!

Beror på att vi inte för tillfället har internet hemma. Och så har jag nu suttit och stickat hela helgen så jag har inte haft lust ens med datorer just nu. Så jag kanske kommer att blogga i slutet av veckan mer.

Kommer att åka till älsklingen i slutet av veckan, så kanske vi sitter hos hans bror och så får jag blogga där. Skall på språkprov i torsdag så kanske jag skriver hur det gick sedan. :)

Nu som bäst skall vi ha modersmål, men vår lärare har inte kommit så hinner kasta in ett snabbt inlägg. :) Och kanske jag skriver något snabbt på rasten. :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Nu först kommer mitt svar, har inte riktigt haft tid för internet då jag har haft så mkt annat i tankarna. Men nu är jag här igen..förhoppningsvis länge :-)

Mina föräldrar tog nyheten bäst av alla, dom stöttade och blev riktigt glada. Själv var jag chockad och omtumlad, får nog lov att säga att det fortfarande känns some dröm många gånger, men då kollar jag ner på min putande mage och känner hur det rör sig där inne och inser attd et faktiskt är verkligt. Är nu i v35 så är inte alls långt bort innan den lille tittar ut. Och det om nått känns overkligt, att denna lilla bäbis snart kommer finnas utanför min mage samtidigt som det ger mig stora lyckorus. :-) Kanske tiden är inne för er med en liten om du har babyfeber? :-) Kramar

2011-06-07 @ 18:45:44
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0