Tjenare bloggen!

Nu kommer jag igen att ha min blogg uppdaterad. Fick räkningen fixad, men mamma hörde på radion i morse att Sonera som vi har internet av kommer att strejka från och med idag till nästa veckas måndag. Så mamma ringde in till Sonera och frågade om de kan koppla på vårt internet, så vi inte behöver vänta till nästa vecka.

Nu när vi har fungerade internet hemma så kan jag också blogga mer. Kunde ju inte blogga så mycket då jag var hos min bror för det känns inte artigt. Så jag kastade ju bara in ett snabbt inlägg. Nu kan jag sitta och blogga alltid då jag kommer på nånting att skriva om. :)

Kommer att ladda upp en bild. Min födelsedags present. Som jag fick av min pojkvän. Han hade haft en av våra gemensamma vänner att rita en tavla från ett fotografi. Så det blev faktisk mycket fint. Sedan kommer mina dokument som jag skrivit då jag inte hade internet. :) Mycket på kommande. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0