Tisdag 1.3.2011!

Ny månad och en hel månad praktik kvar. Det känns så bra att få vara på prakitk på en plats som man trivs på. Det finns inte många ställen som man trivs på. Men tur för mej igen så hittade jag en praktik plats där jag trivs.

Tisdags morgonen började med huvudvärk, men jag tänkte att det skulle gå om. Tog en burana på praktik platsen för huvudvärken ville inte ge upp. Så jag fick den lite under kontroll med burana. Och hur det gick så fick jag även migrän under dagen, men var på praktik oberoende migrän. Eftersom jag klarade av att vara på praktik så behövde jag inte åka hem mitt under dagen. :)

Hade ingen kund, men sedan för det skall jag ha resten av veckan. På fredagen tänkte jag göra mitt yrkesprov. Så jag inte har de mera under prakitken och så får jag fundera på det sista yrkesprovet vi har. :)

På torsdagen skall jag ha handledarens syster som färgkund. Och hon skall nog ha sitt hår klippt också så jag får göra det. På fredagne yrkesprov och på lördagen en 7årig pojke. :) Helt tillräckligt med kunder tycker jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0