Sorry!

Har inte haft möjligt att blogga. Vårt internet hemma vill inte fungera eller så har inte mamma kommit ihåg räkningen. Hoppas det ordnar sig snart. :) Vill inte vara utan internet eftersom älsklingen åker hem så vill jag igen blogga som normalt. :)
Praktiken går bra! Har inte mycket kvar. Två veckor kvar idag. :) Har så gott som haft kund varje dag. Kommer att blogga när jag ahr möjligt.
Nu sitter jag hos min store bror och har tillgång till internet. :) Så jag hinner inte blogga så mycket, men jag säger bara att jag är i liv ännu. :) Sköt om er. :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

hej :) tänkte bara tipsa om en tävling då man kan vinna 1000kr på H&M, gå in på min blogg och kolla :)

2011-03-23 @ 18:41:43
URL: http://olivialinneas.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Då får vi hoppas på att internet snart finns tillgängligt hos dig.



Svar: Tack för att du kommenterade med ett svar. :)



Kram

2011-03-24 @ 16:02:37
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0