Medeltal!

Medeltal av vecka 9, var 5,42. Det håller sin plats fortfarande. Ingen större förändring, men jag är så glad att det ändå är över 5. :) Har ingen förhoppning att var den skall vara, men jag jobbar för att den skall stiga. Kan bara inte tvinga mej att sitta vid datorn då jag inte vill.

Unika besökares högsta tal var 10. Har nog dagar då det finns många besökare, men sedan skall det ju också finnas dagar då det är lägre. :) Kan ju inte begära att besökaren skall vara i topp. Eftersom jag inte har en blogg som är känd eller som är prenumererad. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Du får se till att fler folk hittar till din blogg. :)



Svar: Ah, okej. Då får jag vänta till sommaren. tills dess hoppas jag att du håller denna blogg uppdaterad lite då och då.



Synd att TheSims3 krånglar. Hoppas att det löser sig.



Kram

2011-03-07 @ 20:53:03
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0