Mat och serie!

Hela dagan har gått till en serie. Denna serie heter "One Tree Hill". Jag och min älskling började kolla denna serie igår, men vi kom underfund med att när man börjar kolla denna serie så vill man bara se mera och mera. Har ju säsonger på älsklingens dator med detta. :)

Har inte haft lust att göra något annat. Fastnade i denna serie redan när jag såg första gången det på tv. Har följt med det redan länge, men jag har inte sett de första säsongerna. Nu har jag ju möjligheten att kolla alla avsnitt. :)

Nu håller jag som bäst på med mat. :) Skall göra maten klar innan mamma kommer hem från jobbet. Det blir nog bara pyttipanna i ugnen, men det är ju jag som skall göra mat. Orkar nog inte göra någon annan mat. :) Men det duger ju också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0