Kvinnodagen!

Idag firas kvinnodagen i Finland. Det kan hända att det firas annarstans också, men jag vet inte. Den som vet om det firas i Sverige också kan ju säga till så jag vet. :) Har inte tänkt fira dagen på något speciellt sätt.

Har varit på praktiken idag! Dagen gick helt okej. Ingen kund, men jag är ändå nöjd. Har ju fått diskutera med min handledare helt massor. Okej, mest om helgen, men man pratar ju allt med varandra. Gillar faktiskt min handledare. :)

Nu under kvällen har jag kollat serie. Har ärligt sagt fastnat i denna serie. :) "One tree hill" är faktiskt en bra serie. :) Gillar alla om och men i serien. Det ger en liten spänning i de hela. Skall nog ta och göra en precentation om serien bara jag har tid. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0