Kaffe + Tv!

Sitter och dricker kaff medans jag skall kolla Miss Finland. Så jag har fullt upp. :) Det kommer att räcka till nie så bloggar inget mer idag. :)

Har inte bloggat, har spelat The Sims3 och kollat tv. Har inte haft lust att blogga. Har varit så trött efter praktik dagarna.

Praktik dagarna har gått fort. På torsdagen hade jag en kund. Och på fredagen hade jag fem kunder. Alla klippningar, men det var också roligt. :) Hade som sagt fullt upp. Praktiken har annars också gått fort. :)

Idag har jag igen varit på praktik. Hade en kund idag, en pojke på 8år. :)

På fredagen gjorde jag även mitt yrkesprov. Yrkesprov inom barberararbete. Så jag klippte min älskling som modell. :) Det gick bra och jag fick en två. :)

Kommentarer
Postat av: bella

fin blogg^^

2011-03-05 @ 19:29:34
URL: http://bellaabergstrom.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Åh, hur går det för dina simmar?



Svar: Ja. Känslor vill man kunna sätta fingret på, men det rä inte allid det går.



Låt bloggen vara, om du inte känner för det. Att blogga ska ju vara roligt och givande. :)



Kram

2011-03-06 @ 00:28:28
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0