26.3.2011!

Förlåt för ingen uppdagetring. Jag har bara inte haft möjligt att lägga upp några inlägg. Vårt internet är avstängt där hemma och jag har inte haft lust att åka till min store bror direkt det behövs nånting. Jag kan bara inte inse att det skulle vara en nödvändig sak att be om hjälp eller nått. Jag har blivit van att komma framåt med det man redan har. Så därför kan jag inte heller tänka mej be om min bror om hjälp. :/

Min bror skulle nog säkert förstå saken,
men om jag redan får batala mina räkningar hos honom på nätbanken så är jag tacksam. Så jag skriver mina inlägg innan jag åker till min bror och sedan kopierar över dem på han dator. Sedan kan jag ju redan publicera det jag skrivit. Jag är hemskt ledsen över att det inte händer något på min blogg, men jag kan inte göra nånting till saken. :(

Min älskling har även åkt hem så det känns tomt.
Och det tar sina dagar innan jag hämtar mej igen. Jag vet att jag inte borde hålla på såhär, men det har en stor betydelse då en viktig person åker som varit hos en i en längre tid. :) Hoppas ni mina läsare förstår det och det kommer ju inget medeltal heller då jag inte vet när jag igen är inloggad på bloggen.

Jag har bråkat med min pappa så det hjälper inte heller saker och ting.
Tog ihop med honom i telefonen då han skulle ha min bror att låna min bil, men jag gick inte med på det så han blev sur och sa till min bror att jag inte skall fråga hjälp av honom för han svarar tillbaka som om han skulle kasta bumerangen tillbaka. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0