Vecka 4!

Medeltalet av vecka 4, är 7.28. Äntligen börjar den stiga och jag tycker själv att mina inlägg har blivit tydligare då jag har mellanrum mellan styckena. Om denna sak kan man också ha många olika åsikter. :)

Mitt medeltal har stigit och det har jag jobbat för. Jag har bloggat nu en hel del hela tiden, så det kan jag vara glad och stolt över att den nu stiger. Och det skall ju finnas berg-och dalbana annars skall man inte blogga alls.

Om man inte kan ta emot det att det sjunker, men stiger igen med tiden så skall man nog tänka på saken varför man bloggar. Alla har vi upp- och nedförsbackar i livet till och med. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Va roligt att statistiken ökar för dig, kämpa på!



Svar: Oh, hur känns det att katterna lämnar er? Jags kulle inte gilla det.

Hoppas att det får ett bra hem.



Kram

2011-02-01 @ 15:35:11
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0