Tisdag!

Det var nog igår, men när jag inte hade lust eller ork att skriva på kvällen så jag kan skriva nu. Eftersom det var en ganska händelsefull dag! Eller kvällen låg jag nog i soffan, men det skall man ju också göra ibland tycker jag. Och så beställde jag ju mina hårförlängningar som jag skrev om. :)

Dagen började med att ringa och beställa hårförlängningar. :) fick det fixat så hoppade jag i bilen och åkte till Lappträsk. Där jag skall vara på praktik följande period. Så jag var in till frissan där och hon hade just passligt ingen kund så jag hann sitta och tala med henne en god stund. Och så kom vi överens om en massa saker. :) Skall börja där 8.2, eftersom hon har öppet tisdag till lördag så det blir vanliga frissa öppenhålls tider. :)

Efter det åkte jag till min storebror, fast han nog var på jobb och hennes flickvän var hemma så satt jag där och talade med henne. Hon hade varit på andra ultra ljudet på måndagen så jag fick veta vilket kön lilla babyn är som födds i maj. :) Som sagt så skall jag bli faster på våren! Jag var ju självklart så nyfiken att jag ville veta vilket kön och det blir en pojk änligt läkaren på måndagen. :) Har inte skrivit tidigare att jag skall bli faster för jag ville vara säker om babyn först. :)

Hemma gjorde jag inget! Jag slappade och plockade undan lite i rummet. Skall städa rummet bara jag har möjlighet. ;) Det blir tydligen på söndagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0