Tisdag 25.1.2011!

Skoldagen började normalt på morgonen. Inget speciell, vi var i salonge och det gick helt bra och lugnt framåt. Tycker att jag inte gjorde nånting, men kanske jag gjorde någonting som jag bara inte kommer ihåg, menmen.. det vill väl bli så då man har mycket att tänka på. :)

Efter lunchen skulle jag och en klasskompis åka till Lovisa. Vi skulle på företagsverksamheten besöka ett företag, hellst inom den bransch man själv studerar. Så vi bestämde oss att besöka en salong i Lovisa. Det var nog riktigt dåligt väder då man skulle köra. Det snöade och var annars slaskigt. :(

När vi kom till Lovisa så fick jag söka parkering till bilen. Men jag bestämde mej för att parkera den rätt framför salongen, när man får parkera där. Så fick vi vänta på att hon som har salongen skulle ha tid med oss. Och såklart våra frågor, men man blev en hel del klokare. :)

Så jag slutade redan halv två. Och tog en sväng via HVC för att jag skulle ha läkartid. Och fick tid ttill 28.2. Så jag får vänta en lång tid. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0