Städat!

Nu har jag fått gjort det jag har funderat på redan länge. Jag har funderat på saken att när jag hinner eller har lust att städa mitt rum. Och nu ahr jag äntligen fått det gjort. Kanske det tog sin tid, men jag har haft ganska städigt rum. Men jag ville nu dammsuga och tvättat golvet. :)

Jag har nu bara kvar att plocka bort saker från borden, men det tar nu inte så läng. Lördags kvällen tänker jag inte sätta till att städa. Kommer säkert att åka till min store bror en sväng. :)

Det kommer inte att ta så länge, så jag får det gjort idag. Nu skall jag se vad jag ännu kan göra i rummet och så skall jag ta in mattan på golvet. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Duktigt av dig att städa. ^^



Svar: Kärlek på avstånd ganska ont.



Jag tror säkert att theSims (1) kan vara kul trots sitt upplägg.



Kram

2011-01-29 @ 16:07:16
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Linnea

ooh fin header, harru tatt den? :P

2011-01-30 @ 13:19:52
URL: http://bloggisnea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0