Söndagen!

Dagen gick så fort att jag inte själv hann tänka heller. Jag hade så mycket och så regnade det så att man måste vara ute för att skotta snön bort från gården och framför trappan. Som tur kommer inte snön från taket ner direkt ivägen, så man behövde inte ta stress.

Förmiddagen gick också fort för pappa ringde min bror. Ja just de, vad skulle han ringa mej? Han har inte ringt mej sen jag var i Vasa. Så han ringer nog inte till mej. Så vi åkte till pappa där omkring 13. Så satt vi där med min bror en bra stund. Talade med pappa och såg om hade möjlighet att betala min bilremont räkning. Och han tog den.

Efter att vi varit hos pappa så åkte vi till farmor. Min faster med sin familj hade kommit till farmor så vi tog en sväng där då. Och så hade farmors granne hämtat en klädkasse till mej, så nu har jag fått kläder. :) Hos farmor satt vi så att vi drack kaffe och pratade med dem. :) Min lilla flicka var även där och hon var så pratsam. Det var när jag talade med farmor så tyckte lilla Nora att jag inte hörde på henne så hon klättrade i min famn. :)

Sedan åkte vi hem när vi hade druckit kaffe. Det var riktigt roligt att hälsa på farmor emellan. Jag har inte besökt farmor sen jag far opererad. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0