Söndag!

Har inte uppdaterat på en tid! Har inte haft lust att blogga och jag har inte haft tid. Har haft en hel del att göra nu på senaste tid och så vill man inte sitta vid datorn varje dag heller. Kanske man kan blogga lite mer, men jag har inte haft lusta tt blogga.

Nu bloggar jag för söndagen! Vi hade skoldag med klassen så jag fick köra ända till Söderkulla, Sibbo. Eftersom vi skulle samlas 4 stycken i en och samma bil så jag fick köra ungefär halvvägs. :/

Hade skola i Helsingfors. Vi skulle samlas i Prakticum när de hade någon ekofrisör mässa där. :/ Så det var rätt tråkigt. :/ Eftersom jag tycker att det inte var rätt organiserat att det skulle ha funnits mer som man skulle ha kunnat se och så.

På kvällen hemma badade vi bastu. Och jag klippte min bror. Hans hår som hade växt en aning igen. :) Hahah...

Jag har inte den bästa dagen idag, så jag kanske inte bloggar mer idag, men det får man ju se. Denna måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0