Söndag!

Konstig att det redan är söndag. :/ Hur har denna helg gått så fort? Själv har man nog gjort ett och annat under helgen, men jag vet inte vad jag har gjort som gör att helgen har gått så fort. Kanske det är när man inte tänker på klockan på helgen. :)

Ny vecka på kommande och man vet inte hur det skall gå. Har no bara en vecka skola och sedan är det inlärning i arbetet period. Man får åka till praktik en period= 8veckor. :) Skall bli en rolig praktik period. :)

Tänker ju åka till en helt annan frisör-salong än var jag har varit de två senaste praktik perioderna. :) Skall bli helt intressant att få följa med hur det går med salong i lilla Lappträsk. :) Och så har jag inte så lång väg till praktik platsen heller. Typ 10km. :)

Så har man praktik till 6.4. Så det är ungefär 2månader. Där emellan kommer ju nog sportlovet och så. Men det skall nog vara riktigt roligt att vara på praktiken, men jag måste försöka få en dag ledig från praktiken så jag kan åka till skolan och fixa studie pappren. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0