Skoldagen!

Skoldagen var nog konstig. Man har ju varit på julledigt nu två veckor och när man skall tillbaka till skolan så känns det alltid en aning konstigt. :) Man blir nog van med skolan, men det kommer ta sin tid.

Skolan började 8.15 enligt läseordningen, men det kändes nog som om man inte hade vaknat till denna dag när man kom till skolan. Jag hade två första timmarna företagsverksamhet. Jag satt med Victoria och talade över jullovets händelser. Fast vi nog svarade på frågorna som vi hade på hälft. :) Sedan skulle vi ha en realistisk affärsidé som skulle sälja. :)

Efter tians rast hade vi i salongen, fast det nog borde vara yrkesteori, men vår lärare ville som sagt att vi skulle vara nere i salongen såhär efter julen. :) Jag gjorde inte precis något, men jag tvättade nog en klasskompis hår. :) Sedan fönade jag det och plattade håret ännu till slut. :) Hennes hår är bara så envist att man vill hålla på med det. :)

Vi fick gå en aning tidigare om vi skulle vara flitiga imorgon, men jag vet som inte med andra. Men jag skall som försöka få mitt gjort på grupparbetet vi har kvar ännu. Vi måste som få färdigt det innan nästa veckas måndag. :) Jag tror nog vi kommer att få det färdigt. :)

Kommentarer
Postat av: toughts

sv: min jul var underbar och jag hade varit väldigt snäll ;) dudå? :) kram

2011-01-03 @ 18:19:13
URL: http://toughts.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Precis som med mean girls så handlar det om en tjej som ska passa in men sen blir den mest populära utanför etc...

Kan tänka mig att det blir konstigt efter en lååååång jul helg. :P

2011-01-04 @ 04:06:51
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: sara

svar: ja, det sägs ju att det ska göra det. ;)

2011-01-04 @ 08:53:27
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0