Sjukledig?!

Igår när jag kom hem från skolan kände jag mej svag. Och jag gjorde nog det redan på morgonen också, men åkte till skolan oberoende av att jag inte mådde så bra och hade alla krafter heller. Jag tyckte att jag skall till skolan.

Idag stannade jag hemma eftersom jag hade 37,4 igår när jag kom hem. Och det ville som sstiga och sjunka hela tiden, men idag när jag vaknade hade jag 35,5. Och det blev igen under temperatur. Mamma sa till mej att jag inte idag åker till skolan.

Mamma tog med mej till hälsovårdaren, eftersom mamma också är sjuk så behövde hon ett intyg på sjukledigheten idag. Så jag fick fixat det på samma. Så nu har jag papper på att jag är sjuk. Och sjukledigt har jag idag och imorgon.

När vi kom hem från hälsovårdaren så hade jag igen 37 grader. Så jag vet inte hur länge detta skall sitta fast och så när ögonen rinner och man vill nysa och snyta så det blir ju inte till något.

Skall bara ligga och vila. Kanske kommer jag att blogga lite, men inte så mycket ändå. Vill bli frisk. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

(Svar:) Stackare, du får krya på dig. Hoppas att du blir frisk snart.



Kram

2011-01-20 @ 19:53:28
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0