Ritade program!

Vad är bättre än att ligga och kolla ritade program då man är sjuk? Kan som säga att det är roligt att ligga och kolla ritade då man är sjuk. Man känner sig så liten när man är sjuk, man orkar som inget. Blogagr bara detta inlägg så skall jag igen ligga. :)

Har kollat på ritade på en barnkanal. :) Gillar att kolla ritade då jag är sjuk. Vet inte varför det har blivit en sådan vana, men man har gjort det alltid och jag kommer göra det i framtiden också.

Bara jag inte nu skulle vara sjuk för länge. Kanske man orkar bättre bara man ahr vilat och sovit en stund. Men när min bror kommer hem från skolan så kommer inte jag att få kolla tv nere i vardagsrummet och det är bara där som vi ser barnkanalen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0