Övertid?!

Idag i skolan var det ganska normalt. Jag kom till skolan i god tid, men jag var nog ganska bra med att starta med tid. :) Så behöver man inte köra allt för hårt. :)

Hade igen kundbetjäning, men jag hade ingen kund på morgonen. Så dagen började ganska långsamt och trögt. Kanske lite väl trögt, men jag höll på med dockhuvud igen. Ville öva lite till igen och fundera på någon uppsättning. :)

Efter lunchen vek jag nackpapper med en klasskompis. :) Hon stod och talade med mej med en massa. Och jag tycker det är bra att hon kan prata med någon som kan lyssna på henne. :)

Klockan två fick jag en färgkund. Hon ville ha samma färg som tidigare och sedan klipp i sammanhanget. :) Så jag färgade det först varefter jag klippte det. Så jag kom ut från salongen någon minut före 16. Så det blev lite övertid, men jag tar inte illa upp för det. :)

Fick ju lära mej och göra det själv. :) Och hemma var jag omkring 17.00.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Tack, vistelsen i stan var mycket bra.



Det gläder mig att det går bra för dig och att du har drömmar inför framtiden.



Kram

2011-01-27 @ 21:24:02
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0