Klippt mammas hår!

Nu har kvällen gått fort när jag har klippt mammas hår. Hon skulle ha det kort vid öronen och sedan att det blir längre baktill. Så det var ganska krävsamt att klippa det, men jag har ju klippt de tidigare så jag kan ju det småningom. :)

Jag började klippa mammas hår 17.25. Och var klar med det var jag 18.35. Mamma var glad att det gick snabbt och smidigt, men jag vill ju inte håsa heller, men när mammas hår är ganska tjockt och svårt så man måste vara noggrann. Annars blir det inte bra!

Mamma är nöjd så då är jag också nöjd. Slutresultatet blev lika bra som för ett år sedan på hennes födelsedag, då jag klippte det så första gången på praktik platsen. :) Men bästa är när hon som skall bära håret är nöjd. :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv. Men da maste jag ju gratulera. Vad roligt :-) Och vad glad jag blir för din skull!



Jag är i Berlin för tillfället och blir här till och med den 18:e

2011-01-10 @ 11:20:33
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0