Home again!

Jag är nog hemma redan. Har bara inte haft lust att sitta vid datorn då jag har haft en massa saker att fixa såhär när man kommer hem efter att man har varit borta några veckor. :) Så jag måste ju se vad jag har fått för post och sedan prata med mamma och min bror. :)

Har nog tänkt sätta mej vid datorn tidigare idag, men jag har som inte fått det att låta så bra att jag skulle vilja sätta mej här. Har saknat min älskling hela dagen. Det lättar nog en aning när man hör hans röst, men det är ju inte samma som att umgås med honom hela dagarna. :/

Nu skall jag stiga upp och gå dricka kaffe som mamma har kokat. Jag kommer nog att blogga senare och så har jag ju bilder som jag kan ladda upp. Fick ingen kamera i julklapp, men jag fick ta älsklingens kamera då den är fler gånger bättre än min. :)

Kommentarer
Postat av: anja

Spana gärna in min blogg och hjälp mig med lite tips på en diet eller liknande.

Jag försöker nämligen gå ner i vikt, genom att träna tre gånger i veckan och äta nyttigt men jag använder mig gärna av mina läsares tips!



http://justanja.blogg.se

2011-01-03 @ 15:07:42
URL: http://justanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0