Hemma utan nånting att göra!

Hur kan dessa dagar kännas så långa fast man bara är hemma? Jag har luggit hemma nu i två dagar och det känns som om man skulle dö av att tiden går så otroligt trögt. :(

Igår besökte jag hälsovårdaren på hvc som skrev sjukledigt till mej. Så jag fick bara ligga hemma utan nånting att göra. :/ Men jag har nu suttit och spelat på jesper.nu. Kanske man får tiden att gå med den sidan. Hoppas jag. :)

Idag var jag med mamma in till stan, eftersom jag redan känner mej lite bättre. Har inge feber mer så det var helt okej för mej att åka till stan med mamma. Mamma gav till och med lov då jag frågade om jag fick följa med. :) Så kanske jag nu kommer på nånting att göra ikväll så tiden skulle gå. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Tack, visst är hon söt. Det är en katt som bor i mammas hushåll.



Du är fin framför kameran. :)



Åh, hoppas att du är frisk till imorgon då.



Kram

2011-01-22 @ 15:17:04
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0