Fredag = Ledigt!

Nu har man då varit ledig i två dagar extra. :) Som känns mycket skönt. Kan som inte tänka mej att vi har varit lediga två vardagar. :) Nu har man ju haft ett och annat att göra idag.

Först på morgonen fick jag börja med att ta ut hundarna en sväng. Sedan fick jag ta in dem tillbaka för att det var så mycket snö i bådas hagar. Så jag kunde som inte sätta dem där. Så jag måste ta in dem pånytt.

När jag sedan hade in hundarna så måste jag gå ut och skotta så jag skulle få ut hundarna till dagen. Min bror kokade nog kaffe innan jag gick ut, så jag hann dricka morgon kaff i all lugn och ro. :) Sedan fick jag redan göra mej klar för att gå ut! Skottade båda hagarna innan tie, så jag fick ut hundarna. :)

Efter att hundarnas hagar var klara så gick jag efter posten. Mormor och morfar hade inte hämtat posten ännu så jag kunde ta med det på samma och ta en sväng in hos dem. Mormor blev glad när jag kom och hälsade på, även att vi bor grannar så hinner man inte in där så ofta som man borde. :/

Efter att jag kommit hem igen gick jag ut för att skotta snön vid porten. För att mamma skulle kunna köra hem och för att det inte skulle frysa på där. :/ Sedan gjorde jag inget annat än satt inne på datorn. Bloggade även då. Nu sitter jag och kollar tv med mamma och bloggar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0