Fredag 14.1-11!

Fredagn började också normalt 8.15. :) Men idag skulle det städas i salongen inför öppna dörrars dagen. För vi skulle ju vara i skolan även lördagen denna vecka. Så fredagen gick till att städa för dem som inte hade kunder. Men det fanns även kunder i salongen idag. :)

Jag började med att tvätta produkthyllorna. :) Stod och tömde dem för att sedan tvätta hyllan och putsa korkarna på burkarna och flaskorna, sedan fick jag hjälp av en klasskompis. Kom på att det är allt som oftast jag och hon som tvättar produkthyllorna.

Sedan skulle man slutföra make-up på dockorna som skulle vara på utställning. :) Så jag fixade det också. Det var ju en kort dag på fredagen för vi fick sluta lite före 12. :) Så jag gick och äta varefter jag skulle hämta min bror från skolan i Lovisa 13.15. :)

Kommentarer
Postat av: Anja

Klicka in på min blogg och shoppa massa märkes kläder, knappt använda till super billiga priser!



http://justanja.blogg.se/category/klader-ur-min-garderob.html



Har även e frågestund nu på bloggen så passa på att fråga då jag avslutar den idag vid midnatt! :)

Den som ställer den mest kreativa frågan enligt mig vinner en länk till sin blogg på min! :)



/Anja

2011-01-16 @ 14:28:42
URL: http://justanja.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Jag hade inte åkt skridskor på flera år, men igår insåg jag att det faktiskt ät riktigt roligt.

Synd att ni bara kan åka skridskor vid så få tillfälen om året. Det finns inget vatten i närheten som fryser under vintern?



Jag uppskattar att du kommenterar så flitigt. :)



Kram

2011-01-16 @ 18:58:57
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0