Fortsätter studera!

Inom de närmaste  årens planer är att jag skall fortsätta studera. Då jag har en underbar pojkvän som stöder och håller med om saken att jag skall studera ett yrke till. Så jag kan ju inte hoppa över ett så fint tillfälle. Jag har ju min pojkvän som stöder mej med mitt beslut.

Och när jag fortsätter studera kommer han att finnas där. Eftersom jag kommer att söka in till yrkesinstitut på svenska och finska i Österbotten. :) Så drömmarna går där att vi skulle flytta ihop. :)

Den svenska yrkesakademin jag har tänkt söka in till är Yrkesakademin i Österbotten. Och där skulle jag läsa till närvårdare inom barn och unga. :) Jag ahr fått en inspiration som gör att jag vill studera till detta och jobba inom det. :)


Sedan har jag ju haft tankar att söka in till den finska. Men det är ju en helt likadan bok som detta men bara på finska. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kul för dig att du har drömmar, mål och ambitioner. Och att din fästman finns för dig och stöttar är ju bara ett plus.



Svar: Jag erkänner att jag ibland spelar TheSims(1). Det sker dock väldigt sällan, eftersom första versionen blir ganska långtråkig i längden.



Kram

2011-01-28 @ 23:04:37
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0