Denna dag!

En ledig dag bakom! Jag vet inte hur dessa lediga dagar alltid går så otroligt fort, eller har men bara så mycket att göra så att man inte märker hur tiden går. :)

Dagen började med att sitta vid datorn. Satt igen och spelade, vet inte hur jag har fastnat i detta spel. :) Men kanske man överlever. :) Hinner ju blogga mellan varven. :)

Klockan var omkring 12 när jag började diska. :) Känenr mej riktigt aktiv idag, när jag diskade så förde jag mat till hundarna. Tyckte de skällde så mycket att de ville ha mat. Så jag förde det där emellan när jag diskade. :) Sedan var de nog tysta.

Jag hade ännu att sätta igång bykmaskinen och kattsandslådorna måste jag också fixa. Så det tog sin lilla tid. Men jag fick det i alla fall fixa. Sökte brorsan från bussen omkring halv tre och sedan var det bara att åka hem. :)

Sedan skalade jag potisarna och satt de och koka innan mamma kom från jobbet. Så det var bara att duka bordet och börja äta. :) Mamma var så glad när så mycket var gjort idag. Min bror hade ju bärit in ved så det var fixat. Jag är riktigt stålt. :) Såsen fixade mamma. :D

Kommentarer
Postat av: Emmy

Sv: Det gar bra för mig över förväntan faktiskt. Jag är "känd" för mitt daliga lokalsinne men detta har jag inte märkt av en sekund här, hittar dit jag vill googlar eller läser i guide boken vilka platser jag vill besöka och sedan tar jag mig dit med antingen tag, bus eller tunnelbannan. Och har hittils inte stött pa nagra hinder. Har dock aldrig gatt sa mkt som denna vecka, men det är väl sa det ska vara gissar jag? :-)

Har du nagra planer denna helg?

2011-01-14 @ 10:59:51
URL: http://emmymarie.blogg.se/
Postat av: viktoria

En enkel men så fin header :)

2011-01-14 @ 23:34:24
URL: http://ssandbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0