Årets första medeltal!

Nu kommer årets första medeltal av veckan. Första veckan i januari och medeltalet är 6,57. Det har nu stigit, men jag skall fortsätta blogga och med tiden blir det nog mer. :) Jag är nöjd med denna variationen. Inte behöver den alltid vara så högt. :)

Mitt medeltal sjunker och stiger, men jag är glad över det att det finns sådana som kollar in på min blogga fast jag inte är av den aktivaste sorten just nu. Jag har så mycket annat också, så jag har inte hunnit blogga varje dag.

Skall göra mitt bästa för bloggen. Skall till och med ladda upp en massa bilder. :) Och så kommer det ju text om min vardag och skoldagar. :) Snart är det även praktik och har bytt plats  så kommer kanske hinna blogga en hel del efter det  också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0