10012011!

Måndag, vad kan vara mer tråkigt än en måndag? Jag vet som inget annat som är lika tråkigt och hemskt. Ny skolvecka börjar, veckan får sitt början. Men jag vet inte det är slutet av helgen, det är tidiga uppväckningar. Det är så mycket.

Skolveckan har som sagt börjat. Och skolan började vanlig tid 8.15. Med två timmar företagsverksamhet. Vi gick igenom nån blankett som skall ifyllas om man skall grunda eget företag. Och sedan fick vi fylla i denna blankett. :) Det var nog rätt roligt. Hade så många idér till ett företag, men det blev ändå en frisör som åker hem till folk. :)

Sedan hade vi timmarna i salongen. Jag bykte nå handdukar och kappor. Som har luggit i tvätt korgen sedan onsdagen, så jag tyckte det var för äckligt så jag satte igång tvätt maskinen två gånger. :) Vi gick igenom våra grupparbeten så att läraren vet att alla har gjort sitt. :) Klippte en klasskompis pannlugg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0