06012011!

Helg dag! Som betyder att man är ledig. :) Eftersom det är trettondag, så affärerna är stängda och alla städar julen ut. Jag har nog inte gjort något extra, bara varit hemma.

Dagen gick ärligt sagt ganska långsamt. Gjorde som inget eftersom jag hade huvudvärk. Lite puzzel satt jag och försökte få ihop det, men det tar ju sin tid då det är 550 bitar i detta puzzel. :) Men jag skall nog få färdigt det ännu någon gång. :)

På kvällen var det bastu. Så jag gick jag i bastun och var där en stund, men har märkt en sak med mitt badand. Jag klarar inte av att sitta i för varm bastu nå länge nå mer. Har klarat av att sitta i bastun fast hur länge tidigare, men om jag nu sitter i bastun länge så börjar jag skaka och det ser ut som om jag har brist på nånting i kroppen. :/

Efter bastun var det bara att ligga i sängen och kolla tv. :) Jag orkade som inte göra något. Och de dagar jag inte bloggar nånting så försöker jag blogga följande dag lite mer. :) Mitt bloggand är inte så aktivt, men jag försöker jobba på det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0