05012011!

Skoldagen gick helt bra. Kom till skolan i god tid som vanligt då jag åkte med egen bil. :) Var i skolan i god tid då jag startade igen i god tid hemifrån. Men jag skulle nog kunna starta senare också. :)

Skoldagen började direkt halv nie.
Hade en rakpermanent kund och så fick jag en klasskompis som skulle hjälpa mej, men hon stod bara och frågade om jag behövde nå hjälp mer. Men när jag sa att inte behöver jag just nu hjälp så satt hon vid datorn i salongen. :)

Rakpermanenten började helt bra. Jag som inte hade tidigare gjort rakpermanent så ville ha hjälp av läraren, men jag fick nog vänta lite emellanåt eftersom vi hade fullt med kunder i salongen också. :) Så det gick nog bra. Tog 5 timmar att göra rakpermanenten, men märkte att det inte är min grej.

Det fanns så många olika skeden att göra en rakpermanent, så jag kunde ju räkna med att det tar sin tid. Jag var nog helt nöjd med slutresultatet och det såg man ju på kunden också att hon blev mycket nöjd. Hon fick ju rakt hår. :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: Hej, Nu var det jätte länge sen jag var aktiv med bloggandet.. Kommer vara bättre nu specielt då jagkommer var ute och resa från och med imorgon! :-)

Men med mig är det jätte bra. Hur är det själv?

2011-01-06 @ 16:22:33
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0