04012011!

Dagen började från första början dåligt. :/ Jag blev helt sur på morgonen lite över sex då jag vaknade och skulle sätta ljust i mitt rum, vad händer? Jo, min lampa i rummet brann. Jag var så arg när två lampor redan hade brunnit tidigare och nu brann min sista lampa i lampan. :( Men det var ju inte allt. Fläkten på min bil ville inte alls fungera idag så fick jag ett problem till, hur skall jag komma till skolan.

Skoldagen började med att söka skjuts till skolan. Jag visste inte vem jag skulle vända mej till och till vem jag kunde som smsa så tidigt på morgonen. Så jag skickade en kompis som jag har känt sedan högstidet och hon sa att jag skulle ringa hennes klasskompis, som jag också har känt sedan högstadiet. Jag skulle få skjuts med henne med ett allternativ, att jag skulle få skjuts in till stan. Så stackars mamma som hamnade skjutsa mej.

Var rädd att jag skulle försena mej från skolan, men som tur hann vi i tid. Så vi började med Victoria på vårt grupparbete så att vi skulle få det klart. :) Vi satt och färglagde bilder som skulle ännu till vårt grupparbete. Sedan fick vi äntligen börja limma fast bilderna och texterna på det stora plakatet. :) Så nu har vi äntligen färdigt vårt grupparbete. :)

Två sista timmarna hade vi företagsverksamhet. :) Vi skulle söka svar på frågor till "startpeng, som läraren hade fixat  ihop. Så det tog en timme att hitta svar på 13 frågor. :) Och den andra timmen gick vi igenom frågorna så att vi skulle ha samma svar alla. :) Sedan fick vi kolla upp olika affärsidér på internet. :) Det var faktiskt rätt roligt. :) Sedan fick vi gå lite över 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0