Varit hemma! (långt inlägg)

Veckan har ju gått fort! Man har inte hunnit tänka på hur tiden springer undan en. Man kan bara säga att när man har semester eller ledigt så går tiden så att man inte hinner med den heller. Jag har nog bara varit hemma för det mesta.

Kanske man borde aktivera sig mera, men när man är ledig så vill man inte orka göra något annat än ligga i sängen och mysa med sin älskling som också är här. :) Finns säkert många som har en likadan känsla. :)

Men jag har nog gjort lite varje fall! På tisdagen gjorde jag mat. Kokade potatisar och gjorde köttbulls sås. :) Jag hade gjort en gång tidigare brun sås med mamma, men nu gjorde jag maten så att den var klar när mamma kom från jobbet. :)

Onsdagen gick i allmänhet hemma, men jag gjorde nog inget speciellt då heller. Bara tog det lugnt. :) Jag skulle ha kunnat göra ett och annat, men jag satt och stickade typ hela dagen. Jag stickar igen små strumpor. :)

På torsdagen gjorde jag inget extra. Var på förmiddagen och hälsade på hos min bror och hans flickvän. Sedan var jag hemma och på kvällen besökte vi P & M. Det är två vänner till mej. :) Vi hade ett litet möte, men det avr inget för mej. Kanske jag inte är en så aktiv människa att jag skulle vilja hålla på med det som de. :)

Idag skall jag typ bara vara hemma. Eller så tar jag och älsklingen en sväng till Sibbo. Det är inte säkert, men jag skulle vilja hinna dit ännu under sportlovet. Där bor ju mina kusiner Madde och Hugo. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0