Unika besökare!

24.2.2011 hade jag 13 unika besökare. Och det var en dag då jag bara var inne på bloggen en snabb sväng. Kastade in ett inlägg med bilder och sedan kollade jag kommentarerna. Så jag hade tid att kolla statistiken efter det också. Och så hade jag 13 unika besökare den dagen.

Det är högsta unika besökar antal som jag haft på länge på en dag. :) Denna vecka väntar jag med iver på medeltalet av veckan. Man vet ju aldrig i förtid hur det går med medeltalet. Det kan man först säga med säkerhet när veckan är slut och sedan räknar ihop den. :)

Är riktigt stolt över mina läsare. Hoppas ni hittar nånting på min blogg som intresserar. Ni får ju själv berätta vad ni vill läsa eller se bilder på. :) Kanske jag kan uppfylla er önskan. :) Så det är ju bara att kommentera. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh, va roligt för dig! Vi hoppas att medeltalet blir i närheten av ditt rekord.

Vad har du gjort för skillnad denna vecka från tidigare?



Svar: Ja, uppdatera då. Jag vill veta vad som händer i sin theSims-värld. :)



Tack! <3



Kram

2011-02-27 @ 11:48:34
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0