Torsdag 10.2.2011!

Dagen började helt lugnt. Handledaren skulle få en kund när jag kom på plats lite efter halv nie på morgonen. Hon satt vid disken och skrattade när jag kom in, när hon sa till mej att jag skulle komma till nie varje dag. :) Så jag var i förtid. :) Gillar stället jag är på så jag vill ju vara där i god tid. :)

Kunde köra med den kortare vägen idag. Eftersom det inte yrde någon snö idag, men istället hade vi -15 grader. Så det var kallt här på morgonen, man fick nog ha bilden igång en bra stund innan man skulle köra iväg. :)

Fick själv en barnklippning idag. Det var en liten flicka och hennes bror som skulle klippas idag. Så jag fick klippa lilla flickan när S tog pojken. :) Så flickan ville se hela tiden vad S gjorde, så lilla flickan fick vända och vrida på sig innan hon såg via spegeln. :)

Slutade lite innan fyra, men det har ingen skillnad vilken tid man slutar. Man har ändå typ hela tiden nånting att göra. Imorgon skall jag ha en herr klippning och sedan en barnklippning. :) Har fullt upp på detta ställe, men jag gillar så att klippa här. Har inte tidigare varit så självsäker när jag klipper som jag är nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0