Sportlov= Dålig uppdatering!

Sorry, har inte hunnit blogga eller haft nånting att skriva om. Men nu när jag har möjligt skall jag sitta och sticka medans jag också bloggar. Kanske jag inte bloggar varje dag, men jag försöker i såfall då blogga fler inlägg på en gång.

Har bara inte haft nånting att skriva om, därför har jag inte bloggat, men nu har jag varit med om så mycket så jag måste blogga några inlägg. :) Kanske jag kommer bli lite mer aktiv såhär under sportlovet, men jag loavr inget. :/

Jag har varit med om en OPEN kväll i Helsingfors. Så jag skall skriva lite tankar om det, men jag kan inte skriva så detaljerat då jag inte ännu är helt säker om det är min grej. Jag har varit öppen och intresserad, men det kräver massor med jobb och intresse.

Kommer att blogga idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0