Söndag! :/

Vekan har igen gått så otroligt fort! Man har som inte hunnit tänka på dagarna och så har man inte tänkt på klockan alls. Så tiden går nog så fort. :/ *Suck* Men det är ju normalt att veckorna går fort och så är det ju skönt när det närmar sig våren och dagarna blir längre. :)

Åkte till pappa idag också! Besökte pappa för att jag skulle klippa pappas och farmors hår. Så vi åkte med brorsan redan före 12 hemifrån. Tog bara på högt och önskade att pappa skulle vara hemma. :) Och det var han så man behövde inte försöka ringa honom. :)

Farmor kom till pappa halv ett. Så jag klippte pappa först och sedan farmor. :) Det gick på en och en halv timme som jag hade planerat också. Känner mej så duktig när det redan går så bra att jag inte behöver så lång tid på mej mera. :) Klippte farmor efter pappa och hon betalade igen som vanligt 20€.

Kommer ju att ha ett yrkesprov igen under praktiken! Så jag är helt säker på saken att jag kommer att klara detta. :) Det är att klippa en herr som yrkesprov iår. Och man har en timme på sig att klippa. :) Så min älskling ställer upp som modell. :)

Har ju haft en massa herrklippningar under praktiken, så jag är helt klar på det att det kommer att gå på en halv timme eller på 45 minuter. :) Så jag klarar nog det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0