Onsdagen 9.2.2011!

Dagen började lugnt, när jag åkte hemifrån klockan 8.20. Vägarna var nog inte så hemskt bra skötta imorse. Så jag var glad att jag tog tid på mej igen. :) Vill inte ha så lite tid på mej att jag skulle måsta köra hemskt hårt. :)

Klockan 9 kom det en herr till mej, som jag skulle klippa. Klippningen gick bra och S kollade bara runt, men hon ville inte ha kammen eller nånting. Hon låter mej klippa själv och så kolalr hon bara på avstånd klippningen. :) Så jag lär mej mycket mer så. :)

Igår hade vi ju lika. Jag hade två herrkunder redan då och S tittade bara runt, men ville inte ta kammen. Enligt henne är jag så bra på att klippa att hon litar på mej. :) Så jag blir mer självsäker hela tiden. :)

Förmiddagen och eftermiddagen gick lugnt. Det var några klippkunder till S, men jag följde nog hela tiden med vad S gjorde. :) Sedan så pratade vi alltid då det inte fanns någon kund. :) S har hållit på med frisör redan i 35 år. :) Hon har haft sin salong på samma ställe nu 30år. :)

Fick gå tidigare, eftersom S är ensam och hon har inte så långa dagar så jag har inte heller långa dagar. :) Och idag skulle hon även till massören. Så vi gick båda tidigare idag. Imorgon kan det vara en aning längre dag när det kommer två barn klockan 15. :) Kanske jag får klippa den andra. :)

Trivs otroligt bra hos S och kommer göra det hela praktik perioden. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0