Medeltalet!

Nu har en vecka gått och man har fått räkna medeltal för en gång. :) Medeltalet för vecka 5, är 6,57. Det har lite sjunkit, men jag tar inte illa upp för det. Jag har fått min lust tillbaka att blogga och det är ju huvudsaken. Medeltalet får hoppa för min hel hur mycket som helst.

Det visar i alla fall att min blogg typ lever. Man har inte alltid lika många besökare per vecka, men när man ahr det så stiger även medeltalet. :)

Har en hel del som jag kan blogga idag. Och så har jag ju måndagarna lediga så jag kan blogga då. :) Och så kommer jag att blogga under veckan, eftersom jag kan ha vissa kortare dagar så man är hemma i god tid. :)

Kommentarer
Postat av: Lucas

Trevlig blogg du! :P

2011-02-07 @ 10:08:45
URL: http://modegrabben.devote.se
Postat av: Jasmine

Min statistik varierar också. Ena dagen ligger antalet besökare på medel, är att nästa dag skjuta i höjden... Jag förstår ingenting.



Svar: Denna vecka består av mycket skola, nedvarvning och förhoppningsvis lite plock hemma.

Vad har du för planer inför kommande vecka?



Kram

2011-02-07 @ 20:20:10
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0