Ingen uppdatering! :/

Har bara inte haft tid att uppdatera. Och sedan bloggade jag inte igår eftersom vår dator var helt avstängd hela dagen. Så jag ides inte sätta igång datorn på de att jag skulle bara in på bloggen, så idag när datan är på så kan jag blogga ett inlägg.

Igår var praktik dagen ganska lugn. Jag hade ingen kund, men jag försökte hjälpa handledaren med kunderna. :) Så jag tyckte att jag kunde hjälpas åt. :) Men det var inge speciellt under hela dagen. :/

Idag gick praktiken ganska bra. Hade ingen kund, men är ändå nöjd med stället. :) Jag ahr hjälpt handledaren och sedan sa hon att jag skulle hämta en pizza som vi skulle dela på. :) Så jag har ätit pizza med handledaren idag! :) Kom hem lite efter 4. :)

Nu på kvällen var jag på ett möte. Det vill jag inte skriva mer om innan jag vet mera om det. :) Det är annars helt intressant och det var hemma hos P. Jag skall hem till henne i morgon också innan älsklingen kommer till mej! Det skall vara presentation om Amways produkter imorgon och jag är helt ivrig och intressenrad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0