Huvudvärk!

Har inte för tillfället någon inspiration att sitta vid datorn. Har huvudväk och lite typ illamående. :/ Kanske det är för att solen lyser i det klar vita snön så man blir ju blendad. Men jag skall nog krya på mej. :)

Praktik dagen gick nog helt bra. Hade ingen kund idag, men jag har följt med i salongen och pratat med kunder. Även fotvårdaren avr på plats idag så man kunde prata med henne också. Och så kokade vi kaffe som jag och S inte har gjort då vi är tillsammans i salongen. :)

Kom hem omkring 4. Och lite över tre fick jag ett trevligt samtal. Det var en kompis som ringde och frågade om jag kunde komma och prata med henne över en kaffe kopp. :) Hon har en liten 5månader gammal flcika som heter Maja. :) Jätte söt och gullig liten flicka. :)

Så jag skall åka till P omkring 18.00. Vi skall prata om en massa saker. Hon brukar vara på möten så jag vill lite veta vad det är som hon går på för möten. P sa direkt till mej att det är för öppna och utåtriktade människor. :) Så om man är utåtriktad så passar detta den. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hoppas att huvudvärken går över snart.



Svar: Tack för din kommentar.



Kram

2011-02-15 @ 15:41:15
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0