Hej bloggen!

Nu har jag varit vaken i fyra timmar. Eftersom jag vaknade omkring halv tie. Min bror ropade nog på mej redan omkring nie, men jag skrek tillbaka att jag ännu vill sova en stund. Eftersom älsklingen sov brevid mej så ville jag inte ännu stiga upp. :)

Har spelat på älsklingens dator hela morgonen. Kunde bara inte sluta, när det är ett spel som man är bonde på. :) Så jag ville tröska och samla gräs till kossorna. Det är bara ett spel som tar med sig. :)

Älsklingen har även skaffat The sims3. Så jag skulle vilja hinna spela lite det också, men det är bastu idag och sedan skall vi och hälsa på hos min store bor idag också. Det sa min bror för en stund sedan.

Och nu när jag sitter vid min dator kommer jag att blogga. När pojkarna spelar på älsklingens dator så har jag tid att blogga. :) Pixten åkte även igår så jag skall skriva om det.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

TheSims3 är ju så kul! Hur går det för dina simmar??



Svar: Morfar blev väldigt glad för kortet. Och av de andra släktingarna fick jag mycket beröm. Verkligen smickrande att höra.



Kram

2011-02-27 @ 01:17:51
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0