Har inte bloggat!

Förlåt att jag inte har hunnit blogga. Har senast bloggat på måndagen eller tisdagen, men jag har bara inte haft tid på kvällarna att blogga. Har haft fullt upp med att fundera på praktiken som börjar nästa vecka. Praktiken börjar nog för mej först på tisdagen, men de har inte så stor skillnad.

I skolan hade jag vår stamkund igår (onsdagen). Jag skulle tvätta hennes hår och sedan rulla det på tarrarullor. Som hon alltid vill ha det. :) Hon är faktiskt en trevlig äldre dam. Jag önskade av läraren att jag skulle få henne som kund och jag fick också. :)

Eftermiddagen gick till att söka en övervakare till vår klasskryssning. Som nu äntligen lyckades. Vi fick igår fixat övervakare och idag fick vi beställt kryssningen, så det blir klasskryssning torsdagen den 14.4. :) Och hem skulle vi komma på lördagen 16.4. :)

Så nu har vi det fixat och det blir inte dyrt heller. Det skulle bli 55€/ elev. Så jag tycker att om var och en betalar 55€ blir inte så farligt. Emot att man skulle ha betalat 100-200€ istället. :) Så nu blir det en Helsingfors- Stockholm- Helsingfors kryssning. :) Fick det fixat idag!

Väntar så på april nu. Kan inte göra något annat än tänka på hur fint det gick till slut fast vi hade svårigheter till en början. :/


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ibland hinner man inte blogga, det måste få vara okej.



Svar: TheSims3 är riktigt roligt! Och ja, det är en stor skillnad jämfört med theSims (1).



Haha, naw. Jag tycker att du lyckades fånga fina bilder av byn.



Åh, va roligt för er! Hoppas att det blir som ni har tänkt er med flytt och allt.



Kram

2011-02-05 @ 12:28:12
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0