Fredag 4.2.2011!

Sista skoldagen innan inlärning i arbetet. Och jag hade ingen lust att göra någonting. Vet inte varifrån dessa dagar kommer som man inte vill göra någonting på. Kanske det är för att man vet att inlärning i arbetet perioden börjar så man sitter och väntar på det. :)

Skall ju vara på en helt annan praktik plats denna gång. Så det skall bli riktigt intressant och nytt. :) Kommer att ha olika dagar tror jag! Hon som jag skall vara med är ensam på sin salong, så det skall bli helt annorlunda än tidigare. :)

Var även och hälsade på i den salong jag senast var på praktik i. Det var riktigt roligt att komma in där och hälsa på. Hon som äger denna salong kände igen min röst redan när jag steg in där. Så hon sa att jag fick komma till bakrummet och tala med henne. Hon hade tänkt på mej förra vecka och funderat var jag är nånstans nuför tiden. :) Hon gillade min tanke att fortsätta studera. :)

Var och hälsade på mormor och morfar också. Förr det är min mosters födelsedag så jag var in där och frågade när hon skulle komma på besök till mormor. :) Vill ju se mina kusiner. :) Madde lilla fyller 3år på söndagen. Så de kommer troligen på besök nästa vecka. :)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Det är bra. Man ska inte stressa in i nya saker.

Kram

2011-02-05 @ 16:28:31
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0