Allmänna landsvägen!

Om man skulle gå med denna väg vidare skulle man komma ner till byn. Därför finns där så mycket med hus också. :) Tog den på samma som jag gick till mormor, för då fick jag en hel del med bra bilder. Kanske jag borde gå mer ner mot byn och ta bilder. :) Så skulle jag ha en massa bilder att ladda upp. :)


Sedan tog jag även en bild när jag gick hem från mormor. ;) Det är en bild då man skulle gå till det andra hållet från oss. Det skulle vara 3km så är man vid Lappträsk vägen, som är en av de största vägarna här runt omkring. Så skönt när man bor i en liten by, men det gör jag ju inte länge mer. :) Sedan kommer det nya områden och nya trakter. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ser väldigt mysigt ut. :)



Svar: Men då så! Då har ju katterna gott om folk som kan älska dem.



Åh, va mysigt. När ska du flytta?



Kram

2011-02-04 @ 16:49:50
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0