6.2.2011!

Idag fyller min kusin Madde hela 3år! <3 Så stor hon blie, men ändå så liten som hon är. :) Har inte varit på kalas fast det är kalas hos min moster. :) Så jag skall ta en sväng till dem på sportlovet. Så kan jag fira Maddes födelsedag där på samma. :)

Har även besökt min kompis som är född samma dag som jag. Så vi är typ tvillingar från två olika familjer. Mamma och hennes mamma känner varandra och har gjort det länge. :) Så jag var och besökt henne och hennes lilla Rasmus. Fats jag brukar kalla honom för min Rasmus. :)

Hela dagen gick till det att jag satt hos min kompis. :) Sedan avr vi ute med lilla Rasmus för att han skulle somna och sova lite på dagen. :) Så vi togen sväng in på loppiset också. :) Så jag har haft fullt upp att göra hela dagen.

Nu sitter jag och pratar med min kusin på facebook. Och vi har inte pratat på lång tid, så vi har en hel del att prata nu. :)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Det är mycket roligare att baka, om man har ett kök att trivas i.

Ja, jag tycker om att baka. Dock tar jag mig sällan den tiden... Men kul är det, absolut!



Kram

2011-02-06 @ 22:41:04
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0