16.2.2011!

Praktik dagen började lugnt med en klippning som S hade. Vi fick nog slå ihop våra huvud för att förstå vad kunden önskade sig. Eftersom hon igår önskade sig kortare hår, men idag var det så att hon ville ha öronen fram. Och hennes hår var innan vi började klippa så ner till axlarna. :/ Så vi fick nog fundera en stund innan vi fattade det med S. Hur kunden ville ha det.

Sedan var det två färg kunder. Det gick bra, medans jag fick blanda färgerna som S skulle applicera. :) Jag är helt glad fast jag själv inte har kunder för jag får följa med vad S gör. :) Så jag har inte gjort dess vidare idag. Så pratade jag ju med kunderna, men det är ju en självklar sak inom detta yrke att man skall kunna vara social. :)

Fick åka lite tidigare hem, eftersom S skulle på massage. Hon hade massage idag och så har hon ännu nästa vecka. Sedan har hon inge massage mer. :) Så jag fick därför gå tidigare idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0